دستگاه ارت الکترونیکی ATM 15A Level 1
دستگاه ارت الکترونیکی ATM 15A Level 1 | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Electronic earth | |||||||||
ابزار و تجهیزات الکترونیک New Brand | |||||||||
|
|||||||||
برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
یا
برای مشاوره و اطلاعات بیشتر کارشناسان شرکت منتظر تماس شما هستند:
02188969603
(10 خط ویژه )
برچسبها: کنزا صنعت, فروش ارتینگ, فروش دستگاه ارت, فروش ارت
مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-50LFE7E
Industrial LED Monitor Panasonic TH-50LFE7E
مانیتور صنعتی به مانیتور های مقاومی اطلاق می شود که برای کار در شرایط سخت مانند محیط های صنعتی طراحی و تولید شده اند. از این مانیتور ها جهت نمایش کامل و بزرگ تصاویر دوربین مداربسته استفاده می شود. موارد متنوعی از مقاومت برای این نوع مانیتورها وجود دارد که هر مانیتور صنعتی ممکن است یک یا چند مورد را ساپورت کند. مواردی که یک مانیتور صنعتی را از مانیتور های عادی متمایز می کند شامل آپشن های کیسینگ مقاوم (معمولا" از جنس فلز)، محافظت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب (این مورد با علامت اختصاری IP مشخص می شود) و ... می باشد.
مشخصات فنی مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-50LFE7E:
- Type : Industrial LED Monitor Panasonic
- Screen Size : 50-inch (1,270 mm)
- Panel Type : LCD VA Panel/E-LED
- Aspect Ratio : 16:9
- Effective Display Area (W x H) : 1,096 x 616 mm (43.2" x 24.3")
- Number of Pixels (H x V) : 1,920 x 1,080 pixels
- Brightness (Typ) : 350 cd/m2
- Contrast Ratio : 5,000:1
- Response Time : 9.5 ms (G to G)
- Viewing Angle : 176°/176°
- Panel Surface Treatment : Anti-glare treatment
- HDMI In : HDMI Type A Connector x 2
- DVI-D In/Audio In (L/R) : DVI-D 24-pin x 1/Stereo Mini Jack (M3) x 1 (Shared with PC In)
- PC In/Audio In (L/R) : Mini D-sub 15-pin x 1/Stereo Mini Jack (M3) x 1 (Shared with DVI-D In)
- 5V Charge Out : 5 V 500 mA (Max)
- Serial : D-sub 9-pin x 1, RS-232C Compatible
- LAN : RJ45 x 1 10 BASE-T/100BASE-TX, Compatible with PJLink™
- IR In/Out : Stereo Mini Jack (M3) x 1/ x 1
- Audio : Audio Out : Stereo Mini Jack (M3) x 1
- Built-in Speaker : 20 W [10 W + 10 W] (10% THD)
- Power Requirements : 110-127/220-240 V AC, 50/60 Hz
- Power Consumption : 95 W
- Power off Condition : 0.4 W
- Stand-by Condition : 0.5 W
- Dimensions (W x H x D) : 1,126 x 652 x 53 mm (44.4" x 25.7" x 2.1")
- Bezel Width : 11.9 mm (0.5") (L/R/T), 17.7 mm (0.7") (B)
- Weight : Approx. 14.5 kg (32.0 lbs.)
- Pitch of Wall-hanging : VESA Compliant 400 x 200 mm (15.8" x 7.9")
- Operating Environment : Temperature: 0°C to 40 °C (32 °F to 104 °F) / Humidity: 20 % to 80 % (No
برچسبها: مانیتور صنعتی پاناسونیک, فروش مانیتور صنعتی پاناسونیک, نماينده رسمي مانیتور صنعتی پاناسونیک, نماينده مانیتور صنعتی پاناسونیک
|
|||
نصب و راه اندازي ساده سيستم هاي IP-PBX داراي رابط کاربري بر پايه وب هستند و از هر مکان روي شبکه مي توان با استفاده از يک مرورگر وب به سيستم دسترسي داشت و تنظيمات و تغييرات مورد نظر را اعمال نمود در حالي که سيستم هاي تلفن سانترال بايد از طريق نرم افزارهاي خاص خود و يا شماره گيري کدهاي خاص از روي تلفن برنامه ريزي شوند. کاهش چشمگير هزينه ها با استفاده از خدمات ويپ با استفاده از سيستم هاي ويپ مي توان مکالمات بين شهري و بين المللي را از طريق خطوط داده مانند اينترنت و يا شبکه هاي WAN بين شعب يک سازمان انجام داد و صرفه جويي قابل ملاحظه اي در هزينه هاي تلفن انجام داد. عدم نياز به سيم کشي اختصاصي براي شبکه تلفن برخلاف تلفن سانترال که مي بايست براي هر مشترک يک زوج سيم ارائه کرد و براي افزايش مشترکين و يا نصب سيستم سانترال، حجم قابل ملاحظه اي سيم کشي انجام داد، سيستم هاي مبتني برIP مي توانند از بستر شبکه موجود براي کاربران استفاده کند و نياز به سيم کشي اختصاصي ندارند. براي مثال يک سيستم IP-PBX مي تواند از شبکه LAN متصل شده به رايانه کاربر براي خط تلفن نيز استفاده کند. همچنين از يک خط LAN مي توان به صورت همزمان براي تعداد زيادي کاربر استفاده نمود. از طرفي سيستم IP-PBX استفاده از شبکه بي سيم Wi-Fi در مکان هايي که امکان هيچ نوع سيم کشي وجود ندارد را ممکن مي سازد. عدم محدوديت در بکارگيري يک برند خاص در سيستم هاي سانترال براي حفظ کارايي سيستم معمولا توصيه مي شود که اجزاء سيستم مانند گوشي کاربران و ديگر سيستم هاي مکمل، از برند مشابه سيستم سانترال انتخاب شوند. در سيستم هاي IP-PBX به اين علت که تمام تجهيزات مرتبط بر اساس استاندارد SIP ساخته مي شوند، اين محدوديت وجود ندارد و شما مي توانيد از هر برند مورد علاقه خود استفاده نماييد و در عين حال، هيچ کاهشي در کارايي سيستم مشاهده نخواهيد کرد. توسعه پذيري سيستم هاي ويپ در ظرفيت خطوط شهري و تعداد مشترکين بسيار انعطاف پذير هستند. هرگاه به تعداد بيشتري از خطوط شهري نياز باشد و يا بخواهيد تعداد کاربران را افزايش دهيد، مي توان به سادگي با افزودن Gateway مناسب اين کار را انجام داد و محدوديتي در تعداد و يا برند Gateway وجود ندارد. افزايش بازدهي و ارتقاء کيفيت خدمات به مشتريان سيستم هاي ويپ به علت استفاده از بستر IP به راحتي مي توانند با سرورها و نرم افزارهاي ديگر ارتباط داشته باشند. به عنوان مثال سيستم هاي ويپ امکان اتصال به سرويس هاي (CRM (Customer Relationship Management يعني سرويس مديريت ارتباط با مشتريان را دارند. امکانات بيشتر با قيمت پايين تر سيستم هاي IP-PBX به همراه خود داراي طيف وسيعي از امکانات مانند پاسخگويي خودکار، منوي صوتي، پيغامگير صوتي، امکان ارسال پيغام هاي دريافت شده به ايميل کاربر، گزارش گيري مفصل از تلفن هاي انجام شده و غيره هستند که براي پياده سازي اين امکانات در تلفن سانترال مي بايست زيرسيستم هاي زيادي به آن اضافه نمود که در نهايت هزينه انجام شده چندين برابر قيمت يک ويپ خواهد بود. امکان جابجايي و رومينگ در سيستم هاي ويپ در صورتي که کاربر بخواهد از مکان ديگري در درون سازمان از شماره داخلي خود استفاده کند تنها کافي است تلفن خود را به نزديکترين سوکت شبکه روي ديوار متصل کند و مانند سيستم هاي سانترال نيازي به سيم کشي مجدد و يا انجام تغييرات در سيم کشي نيست. از طرفي کاربر مي تواند از خانه و يا هر محل ديگري از طريق شبکه داده به سيستم ويپ متصل شود و تلفن ها و پيغام هاي خود را از آن محل مديريت کند. امکان استفاده از Soft Phone Soft Phone نرم افزاري است که بر روي رايانه کاربر نصب مي شود و امکانات يک تلفن را براي کاربر فراهم مي کند. کاربر مي تواند از روي رايانه خود با هر يک از کاربران داخلي و يا در صورت داشتن مجوز با خطوط شهري تماس تلفني داشته باشد. مزيت Soft Phone اين است که با افزايش کاربران سيستم و استفاده آن ها از Soft Phone، هيچ هزينه اضافي بر سازمان تحميل نخواهد شد. سهولت استفاده از تلفن استفاده از تلفن هاي IP ساخته شده بر اساس استاندارد SIP بسيار ساده است. اين تلفن ها داراي رابط کاربري ساده اي مي باشند. منبع:نوين ويپ |
برچسبها: تفاوت هاي ويپ با سيستم تلفن سانترال, مقایسه سیستم تلفن VoIP با سیستم تلفن سنتی سانترال , سيستم ويپ, راه اندازي سيستم ويپ
متداولترین کاربرد VoIP برای موارد شخصی و استفاده در منازل ، سرویس های تلفنی مبتنی بر اینترنت است که با محوریت یک سوئیچ تلفن انجام می شود . با استفاده از فن آوری فوق ، استفاده کنندگان می توانند همچنان دارای یک شماره تلفن باشند . در چنین مواردی ممکن است از یک آداپتور نیز استفاده گردد. آداپتور فوق این امکان را دراختیار استفاده کننده قرارخواهد داد تا بتوانند از یک تلفن معمولی نیز استفاده نمایند .
در زمان استفاده از سرویس فوق ، مخاطب شما متوجه این موضوع نخواهد شد که شما از فن آوری VoIP استفاده می نمائید و قادر به تشخیص دقیق تفاوت سرویس فوق نسبت به یک تلفن سنتی نمی باشد . در گذشته ای نه چندان دور ، پیشگامان عرصه های علمی به این نتیجه رسیدند که می توان یک سیگنال را به صورت دیجیتال و در یک مسافت طولانی ارسال نمود . بدین منظور می بایست قبل از ارسال سیگنال ، آن را با استفاده از یک مبدل آنالوگ به دیجیتال(ADC) ، دیجیتال و سپس ارسال و در نقطه پایانی انتقال،با استفاده از یک مبدل دیجیتال به آنالوگ(DAC) مجددا” آن را به آنالوگ تبدیل نمود .فن آوری VoIP نظیر آنچه اشاره گردید کار می کند . در ابتدا ، صدای دیجیتال شده در بسته های اطلاعاتی قرار می گیرد و پس از ارسال در مقصد مجددا” به صوت تبدیل می گردد. با ذخیره اطلاعات به فرمت دیجیتال می توان بر روی آنان کنترل بهتری را اعمال نمود . مثلا” می توان آنان را فشرده ، مسیر آنان را تعیین و یا آنان را به یک فرمت جدید دیگر تبدیل نمود .
شبکه های مبتنی بر پروتکل TCP/IP از بسته های اطلاعاتی IP تشکیل می گردند ،که شامل یک هدر ( برای کنترل ارتباطات ) و یک paylaod به منظور مبادله داده می باشند . فن آوری VoIP از بسته های اطلاعاتی IP به منظور حرکت در شبکه و رسیدن به مقصد نهائی استفاده می نماید .
برچسبها: VoIP چگونه کار می کند, مقایسه سیستم تلفن VoIP با سیستم تلفن سنتی سانترال, سيستم ويپ, راه اندازي سيستم ويپ
ویپ(VoIP) چیست؟
ویپ (VoIP) مخفف عبارت Voice over Internet Protocol است که با نام تلفن اینترنتی یا IP تلفنی نیز از آن یاد می شود. این تکنولوژی امکان استفاده از اینترنت به منظور برقراری مکالمات تلفنی را فراهم مینماید و در مقایسه با تلفنهای سنتی مبتنی بر خطوط سیم، از فناوری دیجیتال استفاده میکند. در واقع، با استفاده از فنآوری VoIP، صدا توسط بستههای اطلاعاتی IP و از طریق اینترنت ارسال می گردد.
ویپ (VoIP) میتواند به منظور تامین خواسته فوق از سخت افزارهای شتابدهنده استفاده کند و یا از آن در محیط مبتنی بر کامپیوترهای شخصی استفاده گردد. شبکههای مبتنی بر IP بر روی تمامی شبکهها پشتیبانی میشود. از جمله شبکه سازمانها، شبکههای خصوصی، شبکههای عمومی، شبکههای کابلی و همچنین شبکههای بی سیم.
ویپ (VoIP) در واقع بر روی تمامی شبکهها قابل اجرا است.
ویپ(VoIP) چگونه کار می کند؟
در گذشته ای نه چندان دور، پیشگامان عرصههای علمی به این نتیجه رسیدند که میتوان یک سیگنال را به صورت دیجیتال و در یک مسافت طولانی ارسال نمود. به این منظور باید قبل از ارسال سیگنال، آن را با استفاده از یک مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC) و مجددا آن را به آنالوگ تبدیل نمود.
فناوری ویپ(VoIP) نظیر آنچه اشاره گردید کار میکند. در ابتدا، صدای دیجیتال شده در بستههای اطلاعاتی قرار میگیرد و پس از ارسال در مقصد مجددا به صدا تبدیل میشود. با ذخیره اطلاعات به فرمت دیجیتال میتوان بر روی آنها کنترل بهتری را اعمال نمود. مثلا میتوان آنها را فشرده، مسیرشان را تعیین و یا به یک فرمت جدید تبدیل نمود.
شبکههای مبتنی بر پروتکل TCP/IP از بستههای اطلاعاتی IP تشکیل میگردند که شامل یک هدر (برای کنترل ارتباطات) و یک payload به منظور مبادله داده است. فن آوری VoIP از بسته های اطلاعاتی IP به منظور حرکت در شبکه و رسیدن به مقصد نهایی استفاده میکند.
مزایای استفاده از ویپ( VoIP) نسبت به PSTN (شبکه تلفنی سوییچ عمومی)
در زمان استفاده از خطوط PSTN، کاربران عملا هزینه زمان استفاده شده توسط شرکتی که مدیریت خط PSTN را برعهده دارد، پرداخت مینمایند و هر اندازه که بیشتر با تلفن صحبت نمایند هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت نمایند. علاوه بر این، نمیتوان به طور همزمان با بیش از یک شخص گفتگو نمود.
در فناوری ویپ (VoIP) می توان هر زمان و با هر شخصی گفتگو نمود. کافی است که در آن مقطع زمانی سایر افرادی که شما میخواهید با آنان گفتگو نمایید نیز به اینترنت متصل شده باشند. مکالمه برقرار شده تا زمان دلخواه (مستقل از هزینههای مربوطه) میتواند ادامه یابد. علاوه بر این، در یک زمان با چندین نفر گفتگو نمود. در زمان گفتگو با سایر افراد و به طور همزمان میتوان با آنان دادههایی نظیر تصاویر، نمودارها و تصاویر ویدیویی را نیز مبادله نمود.
سوییچ مداری ابتدایی ترین سیستمهای به کار رفته در شبکههای تلفن طی 100 سال اخیر است، تماسهایی که داخل چنین شبکهای برقرار میشوند یک خط تلفن را به واسطه ارتباط دو نقطه مختلف اشغال میکنند. به این منظور تماسهای برقرار شده را یک مدار مینامند. این روش اساس شبکههای تلفنی عمومی یا PSTN است.
اگر مبنای خطوط تلفن را فیبرهای نوری در نظر بگیریم، در چنین حالتی مکالمات دیجیتالی شده طرفین، در هر دو سوی خط (ارسال و دریافت) با نرخ سرعتی برابر 64 گیگا بایت بر ثانیه منتقل میشود، که در مجموع برای هر دو طرف معادل 128 Kbps است. در این نوع ارتباط هنگامی که یکی از طرفین صحبت میکند طرف دیگر به آن گوش میدهد؛ به این معنی که در هر زمان تنها نیمی از ارتباط فعال است و عملا نیم دیگر ظرفیت ارتباطی به هدر میرود، همچنین در هر مکالمه تلفنی بخش قابل توجهی از طول زمان مکالمه را سکوت (هیچ یک از طرفین صحبتی نمیکنند) تشکیل میدهد.
اما در سامانه ویپ(VoIP) قادریم تا بستههای دیجیتالی را که تنها حاوی مکالمات طرفین است روی خطوط تلفن ارسال کنیم و از ارسال پیوسته دادهها شامل کل زمان مکالمات و سکوت میان آنها جلوگیری کنیم. این امر اساس کار شبکه های سوییچ تلفنی بسته را تشکیل میدهد.
بنابراین شبکههای تبادل داده نمیتوانند از سیستم سوییچ مداری استفاده کنند، بلکه برخلاف آنها که ارتباط را بطور پیوسته برقرار میسازند، طول هر ارتباط به شکل مقطع و براساس حجم دادههای تشکیل دهنده هربسته، تعیین و برقرار میشود، این روند به شکل زیر انجام می شود:
- رایانه مبدا (فرستنده)، دادهها را به شکل بستههای کوچک در آورده و یک نشانی که بیانگر مشخصات مقصد مورد نظر است به آن الصاق میکند.
- هر بسته شامل اطلاعاتی است که می تواند از فایلهای موسیقی، تصویر، متن و یا نامه الکترونیکی تشکیل شده باشد.
- رایانه فرستنده هر بسته را برای نزدیکترین روتر موجود در شبکه ارسال میکند، روتر فوق نیز پس از دریافت بسته آن را به نزدیکترین روتر به رایانه مقصد، منتقل کرده و از آنجا برای رایانه مقصد ارسال میشود.
فناوری ویپ (VoIP) از روش پیش گفته برای ارائه خدمات تلفنی بهره میبرد. ویپ(VoIP) مزایای زیادی نسبت به سامانه سوییچ مداری دارد. برای مثال انتقال چندین مکالمه همزمان روی یک خط تلفن و کاهش هزینه بر اساس کاهش طول زمان مکالمه از مزایای فوق هستند. چنانچه یک مکالمه را از طریق خط تلفن عادی در شبکه سوییچ مداری به مدت 10 دقیقه برقرار کنیم، باید هزینه 10 دقیقه مکالمه را پرداخت کنیم اما در مقابل یک تماس تلفنی مشابه در سامانه VoIP تنها 3.5 دقیقه از 10 دقیقه فوق را در بر خواهد گرفت و کاربر تنها هزینه 3.5 دقیقه را میپردازد. از طرفی زمانی برابر 6.5 دقیقه از 10 دقیقه، خط تلفن آزاد است، بنابراین خط، این ظرفیت را خواهد داشت که دو یا چند مکالمه همزمان روی آن انجام گیرد.
از دیگر مزایای سیستم های ویپ (VoIP ) می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- در صورتی که شما یک شبکه کابلی آماده داشته باشید و در صدد راهاندازی سیستم VoIP باشید، دیگر بهازای هر تلفن تحت شبکه، دیگر نیازی به کابل کشی مجدد ندارید.
- انتقال امکانات IPPBX و یا خطوط PSTN را به مکانهای دیگر در سیستم های VoIP امکان پذیر است.
- در سیستم های VoIP، علاوه بر صدا میتوان تماس تصویری نیز برقرار نمود. همچنین کیفیت صدا در این نوع سیستم خیلی بهتر از سیستم های PSTN است.
- از نظر برقرای تماسهای تلفنی با امنیت بالا، سیستمهای VoIP دارای امنیت خیلی بالاتری نسبت به سیستم های PSTN می باشند.
- تمام تماس های داخلی یک سازمان، حتی اگر در چندین شهر یا کشور باشند رایگان خواهد بود.
آشنایی با تجهیزات ویپ( VoIP)

IPPBX در ویپ
IP PBX یکی از راهکارهای بسیار مفیدی است که در ساختار فناوری ویپ (VoIP) ارائه میشود. برای آشنایی با IP PBX ها بهتر است مروری داشته باشیم به PBX هایی که در حال حاضر بین بسیاری از سازمانها و شرکتها، دستگاههای شناخته شدهای هستند.
(PBX Private Branch Exchange) دستگاههای تلفن مرکزی یا سانترالها هستند که در شرکتها و سازمانها نقش اساسی در ایجاد ارتباطات تلفنی بر عهده دارند. این دستگاهها خطوط تلفنهای داخلی را به صورت آنالوگ یا دیجیتال بروی زوج مسی تلفن فراهم مینمایند . قابلیتهای این دستگاهها برای کاربران فعلی این سیستم شناخته شده است؛ که مهمترین آن فراهم کردن خطوط تلفن داخلی است. با استفاده از فناوری ویپ(VoIP) این دستگاهها به عرصه نوینی وارد شدهاند. اساس این تحول در اثر استفاده این فناوری از شبکههایی مانند اینترنت است که امروزه در هر نقطهای قابل دسترس است . ترکیب فناوری VoIP در دستگاههای PBX نسل جدید این دستگاهها را به وجود آورده که آن را با نام IP PBX میشناسند.
این سیستم علاوه بر آنکه تمام امکانات سیستمهای تلفن سانترال را پشتیبانی میکند امکانات بسیار متنوع دیگری را نیز فراهم کرده است. از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- امکان برقراری تماس چندین کاربر (Video/Audio) با یکدیگر به صورت کنفرانس
- استفاده از سیستم های رمزنگاری برای امنیت بیشتر
- سیستم Voice Mail
- امکان انتقال تماسها
- امکان ضبط تمامی مکالمات
- امکان تعریف فاکس سرور مجازی اختصاصی برای تمام داخلیها
- امکان تعریف IVR (پاسخگویی خودکار)
- امکان Call Back برای تماس از بیرون با سیستم از طریق تلفن
- امکان گرفتن پشتیبان از تنظیمات سیستم، مکالمات، گزارشات و بازگرداندن آن در مواقع نیاز
- امکان تعریف موزیک انتظار متفاوت برای تک تک داخلیها
- امکان اینترکام و پیج کردن تمام داخلی ها با یکدیگر به صورت همزمان و تک تک
- استفاده از مکانیزم های فشرده سازی مکالمات برای کاهش قابل ملاحظه پهنای باند
انواع تلفن
IP Phone:
تلفن های IP بهترین گزینه برای سیستمهای مبتنی بر IPPBX میباشند. دکمههای این تلفنها قابل برنامهریزی اند که امکانات بسیاری را در اختیار کاربر قرار می دهد. بعضی از انواع این تلفنها چندین ورودی خط تلفن دارند که با این ویژگی میتوانید بیشتر از یک تماس به داخلی ها (Extension) را مدیریت کنید. در شکل زیر یک IP Phone که ساخت شرکت Yealink است، را مشاهده مینمایید.
Analog Phone:
تلفنهای آنالوگ، تلفنهای معمولی هستند که به خط تلفن وصل میشوند. در حالت عادی نمیتوان از این تلفن در کنار IPPBX استفاده کرد. برای این امر نیاز است از دستگاه ها و یا کارت هایی که دارای پورت FXS هستند استفاده نمود.
SoftPhone:
نرمافزاری است که برروی PC، لپ تاپ یا Smart phone ها نصب میشوند و تحت SIP یا IAX با IPPBX ارتباط برقرار کرده و مانند یک IPPhone عمل میکند. برای استفاده از این تلفنهای نرمافزاری، نیاز به اسپیکر، میکروفن و یا هدست است.
از نمونه Soft Phone های معتبر، میتوان به Xlite، Express talk، Zoiper و غیره اشاره نمود. این تلفنها برای اکثر پلتفرمها مثل لینوکس، مک و حتی ویندوز در دسترس میباشند.
ویپ(VOIP) گیت وی:
یک VOIP gateway اتصال سیستم تلفنی ویپ(VoIP) به شبکه مخابراتی تلفن آنالوگ را امکان پذیر میکند. گاهی به این تجهیزات گیت ویهای IP نیز گفته میشود. این گیت ویها وظیفه تبدیل مکالمات تلفنی خطوط تلفن به بستههای دیتا را بر عهده دارند. همچنین گیت ویها عکس این عمل را نیز انجام میدهند و تماسهای اینترنتی را به مکالمات تلفنی آنالوگ تبدیل میکنند.
(ATA Analog Telephone Adapter):
این دستگاهها درگاههای مبدل تلفن آنالوگ میباشند که از طریق آن امکان دسترسی به خطوط PSTN با تلفنهای آنالوگ معمولی فراهم میشود. این مودمها از طرفی با اتصال به شبکه و ارتباط با IPPBX و تبدیل خطوط VoIP این سیستم به آنالوگ، امکان اتصال گوشیهای معمولی به این سیستم را فراهم مینمایند.
FXO Gateway:
این گیتوی های به خطوط تلفن شهری متصل میشوند. به عبارت دیگر تماسهایی که از خطوط آنالوگ برقرار میشوند، توسط این گیت وی ها به مکالمات ویپ(VoIP) تبدیل میشوند و به سمت تلفنهای ویپ (VoIP) ارسال میشوند.
FXS Gateway:
این گیت وی ها به گوشیهای تلفن متصل میشوند. به عبارت دیگر این گیت وی ها تماسهای تلفنی گوشیهای آنالوگ را بر روی شبکه ارسال میکنند.
Digital Gateway:
این گیت وی ها که معمولا قیمت بالاتری نیز دارند، از یک طرف به خطوط E1 متصل میشوند و از سمت دیگر به شبکه دیتا متصل میگردند.
کارت های ویپ( VoIP)
کارت های آنالوگ (Analog Cards):
کارتهای آنالوگ (FXS/FXO) در ظرفیتهای تک پورت تا 48 پورت ساخته میشوند. این کارتها در ظرفیت پایین به کانکتورهای RJ-11 و در ظرفیت بالا به RJ-21 مجهز هستند. از هر دو نوع این کانکتورهای میتوان برای ارتباط با خطوط شهری، داخلیها و یا اتصال میان استریسک و هر IPPBX دیگری بهره گرفت.در شکل زیر یک کارت آنالوگ نمایش داده شده است.
کارت های دیجیتال (Digital Cards):
کارتهای دیجیتال، که در داخل کامپیوتر از طریق درگاههای PCI یا PCI-e با مادربرد مرتبط میشوند، قادرند از طریق پورتهای دیجیتال نظیر T1، E1 و یا J1 ارتباط استریسک با شبکه تلفنی شهری یا مراکز تلفن دیگر برقرار کنند. در کشور ما عموما از پورتهای E1 جهت سرویسدهی دیجیتال استفاده شده و به ندرت خطوط BRI را ارائه میدهند. لازم به ذکر است هر خطوط E1 تا 30 خط تلفن را پشتیبانی مینمایند.
برچسبها: ویپ, VoIP, چیست, مقایسه سیستم تلفن VoIP با سیستم تلفن سنتی سانترال
ویپ (Voip) چیست، آشنایی با مفاهیم و امکانات سیستم های ویپ
سيستم ويپ
ویپ(VoIP) چیست؟
ویپ (VoIP) مخفف عبارت Voice over Internet Protocol است که با نام تلفن اینترنتی یا IP تلفنی نیز از آن یاد می شود. این تکنولوژی امکان استفاده از اینترنت به منظور برقراری مکالمات تلفنی را فراهم مینماید و در مقایسه با تلفنهای سنتی مبتنی بر خطوط سیم، از فناوری دیجیتال استفاده میکند. در واقع، با استفاده از فنآوری VoIP، صدا توسط بستههای اطلاعاتی IP و از طریق اینترنت ارسال می گردد.
ویپ (VoIP) میتواند به منظور تامین خواسته فوق از سخت افزارهای شتابدهنده استفاده کند و یا از آن در محیط مبتنی بر کامپیوترهای شخصی استفاده گردد. شبکههای مبتنی بر IP بر روی تمامی شبکهها پشتیبانی میشود. از جمله شبکه سازمانها، شبکههای خصوصی، شبکههای عمومی، شبکههای کابلی و همچنین شبکههای بی سیم.
برچسبها: مقایسه سیستم تلفن VoIP با سیستم تلفن سنتی سانترال, راه اندازی سیستم ویپ, سيستم ويپ, راه اندازي سيستم ويپ
برچسبها: مرکز تلفن ویپ نرم افزاری, تلفن ويپ, فروش تجهيزات ويپ, برنامه ريزي ويپ
سانترال HTS32
یک سانترال wifi با 4 خط شهری و 6 ترانک sip به صورت پیش فرض می باشد. سانترال پاناسونیک hts32 از 24 داخلی به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند. 8 داخلی آنالوگ و 16 داخلی sip یا مجموعا 16 داخلی sip می توان از ظرفیت اولیه آن استفاده نمود. 4 کانال تلفن گویا و 4 کانال صندوق صوتی از دیگر امکانات پیش فرض این سانترال می باشد.
برچسبها: فروش سانترال اراك, فروش سانترال پاناسونيك اراك, نماينده سانترال اراك, نماينده فروش سانترال اراك
انتقال تصوير
بدون هيچ هزينه اضافي
02188969603
www.ertng.com
@
برچسبها: انتقال فروش دوربين مداربسته, نصب دوربين مداربسته, نصاب دوربين مداربسته تهران, نصب دوربين
.: Weblog Themes By Pichak :.