آشنایی با مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
سیستم های تلفن سانترال رایج در ایران معمولا پاناسونیک ،زیمنس ، سامسونگ ،مایتل ، دیجیترون، کارین، کارا ، رهیاب و اریکسون می باشند اما اغلب کاربران بدليل كارايي بالا و در عين حال قيمت مناسب مایل به استفاده از سیستمهاي سانترال پاناسونیک می باشند.
مركز تلفن سانترال پاناسونیک دستگاهی است که افراد یک مجموعه علاوه بر امکان ارتباط داخلی با یکدیگرمی توانند از طریق خطوط شهری با بیرون از مجموعه تماس داشته باشند و حتی اگر این مجموعه از نظر جغرافيايي در چند نقطه از شهر، کشور و یا جهان باشد با استفاده از بستر اینترنت ميتوان ارتباط داخلي بين آنها برقرار نمود و بدين طريق هزينه مكالمات را به طرز چشمگيري كاهش داد.
همچنين سیستمهاي سانترال پاناسونیک میتوانند برای مدیران امکاناتی از قبیل ایجاد محدودیت در برقراری تماس های شهری، موبایل، شهرستان ،خارج از کشور و یا داخلی جهت کارکنان ایجاد نمایند.
مراكز تلفن سانترال پاناسونيك از نظر ظرفيت به دو دسته كم ظرفيت ( آنالوگ ) و پر ظرفيت ( ديجيتال ) تقسيم بندي ميشوند كه مراكز تلفن آنالوگ حداكثر 8 خط شهري و 24 خط داخلي را پشتيباني ميكند و براي ظرفيتهاي بالاتر ميتوان از مراكز تلفن ديجيتال سري TDA استفاده نمود كه توانايي پشتيباني از 640 خط شهري و 1024 خط داخلي را دارا ميباشند.
گروه مخابراتی فراگر با اتکا به تجارب فنی تکنسین های نصب خود می تواند انواع خدمات نصب و راه اندازی و برنامهريزي و نگهداری مراکز تلفن را به شرکتها و مراكز دولتی و خصوصی در سراسر ایران ارائه نماید
برچسبها: تلفن, سانترال, دوربین مداربسته, شبکه و برق اضطراری
.: Weblog Themes By Pichak :.